I druhý dubnový týden byl nabitý zajímavými událostmi a články. Podívejte se, které novinky nás tento týden zaujaly.
- Instagram podporuje interaktivní ankety ve sponzorovaných stories. Využíváte tento reklamní formát pro inzerci?
- V Business manageru postupně dochází k upravování oprávnění. Dobře známé role Analytiků a Inzerentů se od 9. 4. mění na úkoly. Takže teď budete přiřazovat úkoly Spravovat kampaně, Moderovat komentáře a další, k jednotlivým osobám. Facebook doporučuje překontrolovat správnost nově přiřazených rolí.
- Co vy a spam ve vaší e-mailovce? Víte, jaké e-maily do tohoto označení patří? Označujete podvodné zprávy? Podívejte se na infografiku, jak jsou na tom Češi se spamem.
- Zasekli jste se někdy u toho, že nevíte, co dát za příspěvek na Facebook? Nebojte se, nejste jediní. Tomuto problému nejlépe předejdete správně vytvořenou obsahovou strategií. Podívejte se na 8 kroků k jejímu vytvoření.
- Blesk Lékárna. Už jste o tomto projektu slyšeli? Je postavený především na síle značky Blesk. Najdete pod ní doplňky stravy, které jsou k dostání ve vybraných lékárnách. Co vy na to, vyzkoušíte je?
- Na začátku týdne se na internetu objevila první fotka černé díry. Ikea na ni reagovala svojí imitací a opět nás opravdu pobavili.
Přejeme vám krásný víkend a příští týden se na vás zase těšíme!