První dubnový týden přinesl hned několik zajímavostí. Podívejte se na ně s námi.
- Vlasta man, původní verze aplikace Mapy.cz a několik dalších vydařených marketingových žertů. Takový byl 1. apríl roku 2019. Nechali jste se někým nachytat?
- Řídíte se u svých příspěvků na Facebooku podle skóre relevantnosti? Připravte se, že od května bude nahrazeno třemi novými metrikami. Víc se o nich dozvíte tady.
- Dokážete si vybavit, co je na obalu Kinder čokolády? Určitě ano. V historii jejího prodeje byli na obalu jen dva chlapci. (Když nebudeme počítat limitované edice.) Letos přišel čas na změnu a nový obal. Ten má reflektovat hravost a zvídavost dětí. Co vy na něj?
- U změn ještě zůstaneme. Fernet Stock mění celkový positioning značky a chce se přiblížit mladší generaci. Nová lahev, styl komunikace a dokonce i nová příchuť. Držíme pěsti, aby to vyšlo podle plánu.
- S konferencemi a dalšími eventy se v poslední době roztrhl pytel. Taky nějakou pořádáte? Podívejte se, na co byste měli myslet.
Utekly nám některé aprílové žerty? Ukažte nám, co vás zaujalo a pobavilo. Ať se taky zasmějeme.