Zdeňka si užívá dovolenou, a tak bych se o markeťácké novinky rád s Vámi podělil já. Upozornil, případně pochválil, co mne za poslední (tý)dny v naší marketérské branži zaujalo.
- Martin Šimko se objevil v registru CZ.NIC jako držitel domény Marekhnatek.cz. Ta nese jméno zesnulého marketingového specialisty. Jaký má s doménou Martin záměr ukáže teprve čas. My v Punkteru to sledujeme se zájmem, neboť to vnímáme jako situaci hodnou citlivého konání.
AKTUALIZOVÁNO
Ivo Kylián mou původní informaci upřesnil: „...O doménu Marka Hnátka byla velká bitva. Dohodli jsme se v rámci SEO jako Brno, že se ji pokusíme získat a udržet na ní původní obsah jako památku na Marka. To aby doménu nesebrali spekulanti. Napsána je na Martina, protože nemáme společnost. Jen se pravidelně potkáváme u piva a informací...“
Děkuji Ivo. Děkuji Martine.
- Proběhla první konference o biddingu na Heurece a Zboží.cz PROBIDDING. Pořádal ji tým Bidding Fox v Brněnském Buran Teatru. Ač Punktero do e-commerce zasahuje málo, akce jsem se zúčastnil a líbila se mi. Bude-li druhý ročník, doporučuji.
- Mluvilo se o novinkách, které Google představil na Marketing Live 2019.
- Vyšly články o růstu mezd. Mne zaujaly články postavené na sdělení Online People, jako např. toto. A přivolaly vzpomínky na porovnání mezd specialistů na PPC reklamu od Roberta Štípka. Podle mne je vhození např. všechny „ajťáky z e-shopů“ do jednoho pytle, bez segmentace podle regionu či profesní specializace, nevhodné. O skutečné situaci to vypovídá pramálo. Zato to může vyvolat mylný pocit, že je člověk podhodnocený. I když to třeba není pravda. Pokud by Vás problematika mezd zajímala více, doporučuji stránky Českého statistického úřadu. Publikuje veřejně moc pěkná data.
- Caflou.cz vydalo pohled na kauzu Zoot ze strany účetní.
- Hrál se hokej. Fandili jsme. Na Rusko to nestačilo. Ale hokej to byl pěkný :-)
- Petr napsal o monitoringu médií.
- Spustili jsme nový web.
Zdroj fotky: Mergado blog.