Podívejte se na novinky za marketingu, které nás v minulém týdnu zaujaly.
- Už i v České republice jsme se dočkali YouTube Kids. Aplikace je speciálně vyvinutá pro děti, má jednoduché a intuitivní ovládání a mimo jiné v ní lze nastavit časový zámek. Algoritmy vybírají jen bezpečný obsah, který je vhodný pro děti.
- 14. a 15. 2. v Praze proběhla konference Marketing with love. Nemohli jste se zúčastnit? Mrkněte jaká témata se probírala v článku od Jiřího Procházky.
- Co nás v onlinu čeká v roce 2019? Gamifikace, ještě víc dark socialu, rozšířená realita a mikroinfluenceři.
- Ikea to opět rozjíždí, tentokrát offline. V Londýně vypustila na přítok Temže obří hračky do vany. Nejde ale jen o reklamu, ony totiž umí lovit odpadky.
- Facebook neustále roste. V loňském roce jeho příjmy přesáhly 55 miliard. Mrkněte na další čísla a statistiky.
- U Facebooku se ještě chvíli zdržíme. V USA a Brazílii začíná testovat sloučení Inboxu pro Messenger a Instagram. Tak uvidíme, jestli se toho dočkáme v České republice ještě letos.
- Víte co chtějí vidět uživatelé Instagramu? Podívejte se na výsledky dvou studií, které měly za úkol zjistit jaký obsah chtějí vidět uživatelé Instagramu.
- Seznam přichází s možností topování e-mailů. Díky této novince můžete zvýšit open rate až na 35 %. A to se vyplatí.
- Legislativa a e-shopy aneb co dokáže jeden nový paragraf. Kdo a za jakých podmínek může vypnout jakýkoliv web? Mrkněte na blog Wedosu.
- Seriál Most! předčil všechna očekávání. Ve sledovanosti pokořil večerní zprávy ale i pořady, které se vysílají od 20 hodin. To je opravdový úspěch. Kdo ve své marketingové komunikaci nepoužil slovní spojení Dycky Most! jako by nebyl.
Konference v březnu 2019
12. 3. 2019 — Brandstorming, Cesta k lovebrandu
20. — 22. 3. 2019 — Marketing Festival
29. — 30. 3. 2019 — Czech On-line Expo
To je od nás pro dnešek všechno. Myslíte, že jsme na něco důležitého zapomněli? Napište nám to do komentářů, rádi se taky přiučíme.